برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

تبلیغات به روش دیوید اگیلوی

تبلیغات به روش دیوید اگیلوی

وی در ۳۹ سالگی وارد حرفه تبلیغات شد و تا آن زمان شغل های بسیار مختلفی را امتحان کرد. از فروختن بخاری درب منازل تا سرآشپزی در پاریس.

آنچه اگیلوی بدان اعتقاد داشت تبلیغ مشتری پسند بود.وی معتقد بود تبلیغ باید واضح، روشن و روان باشد و مطالب تبلیغ با ویژگی های کالای مورد نظر ۱۰۰% تطابق داشته باشد. تبلیغاتی که او طراحی می کرد همواره بر خصوصیات منحصر بفرد آن محصول تکیه داشت. در آگهی تبلیغاتی که در سال ۱۹۵۸ برای رولزرویس ساخت با غرور تمام گفت: “وقتی با سرعت ۶۰ مایل در ساعت، با این رولزرویس می رانید، بلندترین صدایی که می شنوید، صدای ساعت الکتریکی است!”

اگیلوی به شدت معتقد بود که هدف اصلی تبلیغات، فروش است.

در این متن چند جمله بسیار مهم وی را ارائه می دهیم:


افرادی که عناوین را می خوانند بطور متوسط ۵ برابر بیشتر از افرادی هستند که متن را می خوانند. وقتی که عنوان را نوشتید، ۸۰ سنت از یک دلار را خرج کرده اید.
هرگز تبلیغی ننویسید که تمایلی ندارید همسرتان آن را بخواند. مسلماً به همسرتان دروغ نمی گویید پس به همسر من نیز دروع نگویید.
تک تک لغات تبلیغ باید معنی دار و هدفمند باشد.
چیزهای منحصر بفرد را تبلیغ کنید.

منبع: برندزلینک
brandslink.ir

ارسال شده در تاریخ : 12 فروردین 1393 ساعت 13:59

بازگشت به صفحه اصلی مقالات

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید

ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : : حسن حسین زاده
نام کاربری : ali_123
تاریخ عضویت : 2 فروردین 1393
تعداد مقالات ارسالی : 1000
تعداد لینک ها : 0