برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

امروز خیلی سخت توجه مشتریان به پیام های تبلیغاتی شما جلب می شود!

امروز خیلی سخت توجه مشتریان به پیام های تبلیغاتی شما جلب می شود!

به عنوان مثال به احتمال زیاد با من هم عقیده هستید که در کسب و کارمان به اندازه گذشته تبلیغ می کنیم ولی تعداد بازخوردها به شدت نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است و از اینرو سعی می کنیم میزان تبلیغات مان را افزایش دهیم. مشتریان علاقه خود را به محتوای اطلاعات آگهی از دست داده اند زیرا می توانند به محضی که اراده کنند به اطلاعات بیشتر و بهتری در اینترنت دسترسی پیدا کنند. در واقع تکنولوژی باعث شده است تا مشتریان اطلاعات بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند به عبارت بهتر مشتریان باهوش تر و دارای حق انتخاب بیشتری هستند..

با توجه به این موضوع، هزینه بازاریابان برای دستیابی به توجه با کیفیت در طول ۱۰ سال گذشته چند برابر افزایش یافته است. در واقع برای جبران این شرایط، بازاریابان اغلب از بودجه تبلیغات بیشتری استفاده کرده اند و یا از ابزارهای دیگری مانند کاهش قیمت برای به دست آوردن مشتریان بیشتر استفاده می کنند. با این حال، این روش ها حتمن خطر کاهش سود فعلی و درآمد آینده را در خود دارند. بنظر می رسد جلب توجه بیشتر با هزینه کمتر و یا افزایش تبدیل شدن این توجه به فروش، راه حل بهتری است.

سه روش که در اینجا به شما معرفی می کنم می تواند به تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات شما کمک کند. یکی استفاده از تبلیغات خلاقانه و روش دوم استفاده از روش بازاریابی ویروسی است که در این وب سایت مقاله ای در همین رابطه نوشته شده است. در روش بازاریابی ویروسی بازاریابان سوال در مورد اینکه “چه چیزی را می خواهم از طریق تبلیغات به دست آورم؟” را کنار گذاشته و سوال “اگر مخاطبان من تبلیغات را به اشتراک بگذارند چه به دست خواهند آورد؟” را بپرسند آنگاه می توانند روند ایجاد تبلیغات مصرف کننده محور را شروع کنند؛ که این تبلیغات نیازهای اجتماعی مصرف کننده را برآورده می کند.

منبع: برندزلینک
brandslink.ir

ارسال شده در تاریخ : 12 فروردین 1393 ساعت 13:48

بازگشت به صفحه اصلی مقالات

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید

ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : : حسن حسین زاده
نام کاربری : ali_123
تاریخ عضویت : 2 فروردین 1393
تعداد مقالات ارسالی : 1000
تعداد لینک ها : 0