برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

رمز ماندگاری آگهی تبلیغاتی در ذهن

رمز ماندگاری آگهی تبلیغاتی در ذهن

۹ توصیه برای تبلیغ ماندگار :



۱- دستور زبان را فراموش نکنید : دیوید الیگوی ادعا می کند “اگر می خواهید مردم را قانع کنید که چیزی بخرند باید از زبان خودشان استفاده کنید یعنی زبانی که هر روز از آن استفاده می کنند”.



۲- آگهی تاثیر گذار انتخاب کنید: عامل تاثیرگذار بودن آگهی محتوا و خلاقیت آن است



۳-چرا باید مردم از شما خرید کنند؟ بسیاری از عرضه کنندگان دلیل فروش محصولاتشان را نمی دانند.



قبل از نوشتن هرپیامی به این سوالات پاسخ دهید :چه چیزی ،به چه کسی و چرا می فروشید؟



۴- تله (عبارت) تبلیغاتی وابتکاری: برای اینکه در دنیای شلوغ تبلیغات یک سرو گردن از رقبا بالاتر بمانید باید باید یک تله ابتکاری خلق کنید، که فقط و فقط منحصر به شما باشد.



۵- برای رسیدن به ابتکار و منحصر به فرد بودن نیاز به سخت کوشی است.



۶- بودجه تبلیغاتی مناسبی را در نظر بگیرید.



۷- به دنبال ثبات و انسجام در تبلیغ باشید. شعار شما هر چه هست، در تمام رسانه ها می بایست یکسان باشد تا شما را با این پیام بشناسند.



۸- ساده بنویسید برای به خاطر ماندن شعار تبلیغاتی ساده نویسی را پیشه کنید.



۹- پیام باید واضح باشد. مصرف کننده باید با یک نگاه متوجه شود که شما قصد فروش چه چیزی را دارید. توضیحات اضافی از حوصله مصرف کنندگان خارج است.



منبع: برندزلینک

brandslink.ir

ارسال شده در تاریخ : 12 فروردین 1393 ساعت 13:15

بازگشت به صفحه اصلی مقالات

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید

ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : : حسن حسین زاده
نام کاربری : ali_123
تاریخ عضویت : 2 فروردین 1393
تعداد مقالات ارسالی : 1000
تعداد لینک ها : 0