برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

نحوه نگارش متن تبلیغ در موتورهای جستجو

نحوه نگارش متن تبلیغ در موتورهای جستجو

انتخاب متن تبلیغ به علت وجود محدودیت در تعداد کاراکتر کار بسیار مهمی است.در این مقاله ۶ خط راهنمایی که می تواند در این خصوص به کار گرفته شود مورد بررسی قرار می گیرد.

متن تبلیغ در موتورهای جستجو

۱) به آن چیزی که کسب و کار ، محصولات و خدمات شما را منحصر به فرد می کند اشاره نمایید.

ارسال رایگان؟ تنوع محصولات و خدمات؟ به هر ویژگی که کسب و کار شما در مقایسه با دیگر رقبا دارا می باشد اشاره نمایید.

به عنوان مثال می توان به مواردی همچون با سابقه ترین شرکت ، مرتفع ترین سازه ، اولین تولید کننده و غیره اشاره کرد.

۲) قیمت ها ، تخفیف ها و موارد پیشنهادی خود را ذکر نمایید.

اگر شما پیشنهاد خاصی به مشتریان در خصوص محصولات و خدمات خود ارائه می دهید آن را ذکر نمایید. افراد پس از مشاهده متن تبلیغ نیاز به تصمیم گیری دارند پس آن چیزی که به تصمیم گیری آن ها کمک می کند را در اختیارشان قرار دهید. به عنوان مثال می توان به پیشنهاد تخفیف چند درصدی در بازه ی زمانی و یا به مناسبتی خاص مانند ۲۰ درصد تخفیف به مناسبت روز مادر اشاره کرد.

۳) به مشتریان خود بگویید که چه کار می توانند انجام دهند.

آیا محصول یا خدمتی می فروشید؟ به آن ها بگویید که می توانند بخرند. آیا پیشنهاد خاصی ارائه می دهید؟ به آن ها بگویید که می توانند آن را دریافت کنند. افعالی همچون بخرید ، همین امروز تماس بگیرید ، عضو شوید ، سفارش دهید و یا غیره به مشتریان می گویند که پس از کلیک بر روی تبلیغ شما چه کاری در انتظار آن ها است که انجام دهند.

به این موارد CTA می گویند که مخفف Call-to-Action به معنی درخواست انجام فعالیت است. به عنوان مثال در متن تبلیغ می توانید بازدید کنندگان را تشویق نمایید تا در خبرنامه وب سایت شما عضو شوند.

۴) حداقل از یک کلید واژه مورد نظر خود در متن تبلیغ استفاده نمایید.

این مورد می تواند توجه افراد را به متن تبلیغ جلب نماید چون کلید واژه خاص به صورت برجسته در متن تبلیغ ظاهر می شود و ارتباط متن تبلیغ را با کلید واژه جستجو شده نشان می دهد.

۵) متن تبلیغ را با صفحه فرود ، هماهنگ نمایید.

صفحه فرود آن صفحه است که افراد پس از کلیک بر روی تبلیغ ، آن را مشاهده می نمایند. اطمینان حاصل کنید که در صفحه فرود ، موارد درخواست انجام فعالیت که در مورد ۳ به آن ها اشاره گردید به گونه ای قابل مشاهده و در دسترس در اختیار کاربران قرار گیرد چون در صورت عدم یافتن سریع موارد ذکر شده در متن تبلیغ ، امکان ترک صفحه افزایش می یابد.

۶) آزمایش کنید.

در هر گروه تبلیغی از چند تبلیغ با متون متفاوت استفاده نمایید و با توجه به تعداد نمایش تبلیغ و کلیک های صورت گرفته ارزیابی نمایید که کدام متن تبلیغ مناسب تر است.

منبع : برندزلینک

www.brandslink.ir

ارسال شده در تاریخ : 26 اسفند 1392 ساعت 18:02

بازگشت به صفحه اصلی مقالات

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید

ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : : rezasharif
نام کاربری : rsh576
تاریخ عضویت : 21 اسفند 1392
تعداد مقالات ارسالی : 140
تعداد لینک ها : 0