برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

اهمیت تصاویر در محتوای اینترنتی

اهمیت تصاویر در محتوای اینترنتی

امروزه استفاده از تصاویر در مطالب آنلاین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله به میزان تاثیر استفاده از تصاویر بر انواع مختلف محتوای اینترنتی پرداخته می شود.

محتوای اینترنتی

شبکه اجتماعی پینترست که یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس است امروزه به سومین شبکه اجتماعی پرطرفدار تبدیل شده است که نمونه خوبی از میزان اهمیت استفاده از عکس ها و تصاویر در محتوای تحت وب می باشد. شبکه اجتماعی فیس بوک نیز بعد از تغییر به فیس بوک تایم لاین ، بر روی اشتراک گذاری تصاویر تاکید ویژه ای به عمل آورده است.

۱) چگونگی تاثیر تصاویر بر مقالات

استفاده از تصاویر در مقالات ، تعداد مشاهده محتوا را به صورت چشمگیری افزایش می دهد اما بر اساس تحقیقات صورت گرفته این میزان تاثیر در سه نوع محتوای خبری ، سیاسی و ورزشی از دیگر انواع بیشتر است.

به صورت میانگین مقالاتی که دارای تصاویر مرتبط می باشند ۹۴ درصد بیشتر از مقالاتی که فاقد تصویر می باشند مورد مشاهده قرار می گیرند.

راه حل پیشنهادی :

از تصاویر مرتبط در مقالات خود به گونه ای استفاده نمایید که بهینه برای موتورهای جستجو باشند.

۲) چگونگی تاثیر تصاویر بر مطبوعات

هر چقدر از محتوای چند رسانه ای در مطالب مربوط به مطبوعات بیشتر استفاده گردد تعداد مشاهده بیشتری را به دنبال خواهد داشت به طوری که طبق بررسی های صورت گرفته ، استفاده از متن و تصویر ۱۴ درصد بیش از متن به تنهایی ، استفاده از متن به همراه ویدئو ۲۰ درصد بیش از متن به تنهایی ، استفاده از متن ، تصویر و ویدئو به صورت همزمان ۴۸ درصد بیش از متن به تنهایی و استفاده از متن ، تصویر ، ویدئو و دیگر رسانه ها به صورت همزمان ۷۷ درصد بیش از متن به تنهایی مشاهده آنلاین را به دنبال خواهند داشت.

راه حل پیشنهادی :

از مطالب چند رسانه ای متنوع و تصاویر به صورت همزمان در محتوای اینترنتی برای تکمیل مطالب خود استفاده نمایید.

۳) چگونگی تاثیر تصاویر بر تجارت الکترونیک

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا تاثیر بسیار زیادی بر فرایند فروش آنلاین دارد به طوری که بر اساس تحقیقات صورت گرفته ، ۶۳ درصد از مشتریان ، اهمیت تصویر محصول به نمایش گذاشته شده را معادل اطلاعات داده شده در خصوص محصول ، ۵۴ درصد معادل توضیحات بلند و ۵۳ درصد معادل نظردهی و رتبه دهی می دانند. ۶۷ درصد مصرف کنندگان اعلام کرده اند که کیفیت تصویر محصول در انتخاب و خرید آن بسیار مهم است.

راه حل پیشنهادی :

صرفا از یک تصویر خاص برای یک محصول استفاده ننمایید و سعی کنید تصویر آن محصول در ابعاد مختلف را به نمایش بگذارید.

۴) چگونگی تاثیر تصاویر بر میزان مشارکت در شبکه های اجتماعی

مطالبی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود نیز از وجود تصاویر تاثیر می پذیرند. بر طبق بررسی های صورت گرفته ، مطالبی که در شبکه اجتماعی فیس بوک به صورت عکس به اشتراک گذاشته می شوند دارای بیشترین میزان مشارکت از سوی کاربران است به طوری که میزان مشارکت بر عکس های به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک ۰٫۳۷ درصد ، ویدئو ۰٫۳۱ درصد ، متن به تنهایی ۰٫۲۷ درصد و لینک ۰٫۱۵ درصد می باشد.

راه حل پیشنهادی :

از تصاویر با کیفیت به گونه ای استفاده نمایید که کاربران ، علاقه مند به اشتراک گذاری آن ها شوند.

منبع : برندزلینک

www.brandslink.ir

ارسال شده در تاریخ : 26 اسفند 1392 ساعت 17:18

بازگشت به صفحه اصلی مقالات

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید

ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : : rezasharif
نام کاربری : rsh576
تاریخ عضویت : 21 اسفند 1392
تعداد مقالات ارسالی : 140
تعداد لینک ها : 0