برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

بازاریابی اس ام اسی

بازاریابی اس ام اسی

بازاریابی موبایلی امروزه به علت رشد استفاده از دستگاه های موبایل از اهمیت زیادی برخوردار است. طبق پیش بینی های صورت گرفته استفاده از اینترنت موبایل در سال ۲۰۱۴ از اینترنت رایانه های رومیزی پیشی خواهد گرفت اما غالبا به تاکتیک هایی از قبیل بهینه سازی ایمیل و وب سایت برای دستگاه های موبایل در بازاریابی موبایلی اشاره می گردد و بازاریابی از طریق ارسال اس ام اس کمتر مورد توجه قرار می گیرد. در این مقاله به مقایسه آمار و اعداد مخاطبان بازاریابی اس ام اسی و بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی پرداخته می شود.

بازاریابی اس ام اسی

دسترسی

پیش از پرداختن به اعداد و آمار مربوط به دسترسی ، به تعریف مخاطب عام و خاص پرداخته می شود. مخاطبان خاص به مخاطبانی گفته می شود که اطلاعات بین افراد خاصی به اشتراک گذاشته می شود ولی مخاطبان عام مخاطبانی هستند که اطلاعات بین تعداد زیادی از افراد بدون طبقه بندی مخاطب به اشتراک گذاشته می شود. آمار و اعداد مربوط به ارسال اس ام اس که در ادامه ذکر می گردد مربوط به مخاطبان خاص می باشد و ارسال انبوه اس ام اس به افرادی که اعلام آمادگی برای دریافت آن نکرده اند را شامل نمی گردد.

۹۸ درصد کلیه پیام هایی که از طریق اس ام اس و ام ام اس ارسال می گردند توسط مخاطبان باز می شوند ، این درحالی است که ۸۴ درصد مطالبی که در شبکه اجتماعی فیس بوک به اشتراک گذاشته می شوند مشاهده نمی گردند ، ۷۱ درصد توئیت ها در شبکه اجتماعی تویتر نادیده انگاشته می شوند ، ۸۸ درصد ایمیل های ارسالی به کاربران هرگز باز نمی گردند ولی تنها ۲ درصد اس ام اس و ام ام اس های ارسالی به کاربران باز نمی شوند.

تعداد مخاطبان

در کشور آمریکا ۲۳۴ میلیون کاربر دستگاه های موبایل وجود دارد در حالیکه تعداد کاربران آمریکایی شبکه اجتماعی فیس بوک ۱۶۱ میلیون ، پینترست ۱۸٫۷ میلیون و گوگل پلاس ۲۸ میلیون نفر است.

کاربرد روزانه

به صورت روزانه ۱۷۴ میلیون آمریکایی پیام ارسال می کنند ولی تعداد کاربرانی که به صورت روزانه در آمریکا از شبکه اجتماعی فیس بوک استفاده می نمایند ۹۱ میلیون کاربر و شبکه اجتماعی پینترست ۲٫۸ میلیون کاربر است.

تعداد دفعات

هر ۲۴ ساعت ۶٫۴ میلیارد اس ام اس ارسال می گردد درحالیکه در شبکه اجتماعی فیس بوک هر ۲۴ ساعت ۳٫۲ میلیارد لایک و ۳۰۰ میلیون عکس آپلود می گردد.

مشارکت

تعداد دفعاتی که افراد به تلفن همراه خود نگاه می کنند ۱۵۰ مرتبه در روز است ولی فقط ۵۸ درصد کاربران فیس بوک در روز به حساب کاربری خود وارد می شوند و ۵۷ درصد کاربران ، ایمیل خود را کمتر از ۴ مرتبه در روز چک می نمایند.

منبع : برندزلینک

www.brandslink.ir

ارسال شده در تاریخ : 26 اسفند 1392 ساعت 17:13

بازگشت به صفحه اصلی مقالات

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید

ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : : rezasharif
نام کاربری : rsh576
تاریخ عضویت : 21 اسفند 1392
تعداد مقالات ارسالی : 140
تعداد لینک ها : 0