برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

مزایای تبلیغات اینترنتی

مزایای تبلیغات اینترنتی

تعداد کاربران اینترنت به سرعت در حال رشد است و تبلیغ دهندگان برای انجام تبلیغات به دنبال رسانه های پر مخاطب و هدفمند با هزینه های متعارف هستند. انجام تبلیغات در اینترنت نسبت به دیگر روش های سنتی تبلیغات دارای مزیت هایی است که به مهمترین آن ها در این مقاله اشاره می گردد.

تبلیغات در اینترنت

۱) پوشش وسیع تر

تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی مخاطبان بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد و تبلیغات در اینترنت حد و مرزی نمی شناسد.

۲) مخاطبان هدفمند

تبلیغات آنلاین در مقایسه با تبلیغات آفلاین دارای مخاطبان هدفمند بیشتری است و به شما کمک می کند تا در کمپین های تبلیغاتی خود با کمترین هزینه مرتبط ترین مخاطبان را بیابید.

۳) هزینه های مناسب تر

مزیت دیگر تبلیغات آنلاین بر تبلیغات آفلاین هزینه مناسب تر تبلیغات آنلاین است. با هزینه کمتر می توان مخاطبان بیشتر و بدون حد مرز را یافت.

۴) قابلیت ردیابی ساده تر و اندازه گیری تبدیل ها

در انجام تبلیغات اینترنتی قابلیت ردیابی مانند تشخیص تعداد مشاهدات تبلیغ ، تعداد کلیک ها و تعداد مشتریان حاصل از مشاهده تبلیغ ممکن است.

۵) آماده سازی سریع تر

آماده سازی پخش تبلیغات آنلاین سریع تر از تبلیغات آفلاین است.

۶) اطلاع رسانی بیشتر

در تبلیغات آنلاین تبلیغ دهندگان می توانند جزئیات بیشتری از محصول یا خدمت خود را بیان کنند و کاربران نیز پس از مشاهده تبلیغ و کلیک بر روی آن می توانند به صفحه فرود مورد نظر راهنمایی شوند و اطلاعات بیشتری به دست آورند.

۷) روش های پرداخت متنوع

در تبلیغات آفلاین ، پخش کننده تبلیغ بی توجه به میزان مشاهده و یا تبدیل تعداد مشاهده کنندگان تبلیغ به مشتری ، هزینه پخش تبلیغ را می گیرد ولی در تبلیغات اینترنتی شما می توانید خود تعیین نمایید که هزینه پخش تبلیغ به ازای نمایش و یا کلیک از حساب شما کم شود.

۸) نرخ بازگشت سرمایه بهتر

هزینه ای که بابت تبلیغات اینترنتی می پردازید در مقایسه با هزینه ای که بابت تبلیغات آفلاین پرداخت می کنید و مشتری پیدا می کنید به مراتب کمتر است.

۹) مشارکت ساده تر مخاطبان

با بررسی رفتار مخاطبان در هنگام مشاهده تبلیغ می توان نحوه عملکرد تبلیغ را تحلیل کرد و در صورت لزوم تبلیغ را تغییر داد ولی در تبلیغات آفلاین این امکان فراهم نیست به عنوان مثال تبلیغ آنلاینی که ۱۰۰۰ بار نمایش داده شده است و مخاطبان فقط ۲ بار بر روی آن کلیک کنند مسلما تبلیغ ضعیفی است و باید تغییر کند.

۱۰) برندسازی بهتر

هر نوع تبلیغی در بهبود برند سازی موثر است ولی تبلیغات آنلاین در مقایسه با هزینه ای که در تبلیغات آفلاین پرداخته می شود در انجام فعالیت های برندسازی موثرتر است.

منبع : برندزلینک

www.brandslink.ir

ارسال شده در تاریخ : 26 اسفند 1392 ساعت 14:02

بازگشت به صفحه اصلی مقالات

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید

ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : : rezasharif
نام کاربری : rsh576
تاریخ عضویت : 21 اسفند 1392
تعداد مقالات ارسالی : 140
تعداد لینک ها : 0