برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

آمار استفاده از بازاریابی موبایلی

آمار استفاده از بازاریابی موبایلی

استفاده از دستگاه های موبایل امروزه به امری رایج تبدیل شده است. تکنولوژی اینترنت موبایل و اپلیکیشن های موبایل نیز دو مقوله ای هستند که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند و بازاریابان اینترنتی را بر این داشته اند تا از این امکانات در استراتژی های بازاریابی خود استفاده نمایند. در این مقاله به ذکر آمار مفید برای استفاده در استراتژی های بازاریابی موبایلی پرداخته می شود.



آمار استفاده از بازاریابی موبایلی



وضعیت استفاده از موبایل



۱) ۱٫۰۸ میلیارد از ۴ میلیارد تلفن همراه در سراسر جهان تلفن های هوشمند هستند و ۳٫۰۵ میلیارد از آن ها قابلیت دریافت اس ام اس را دارا می باشند.



۲) استفاده از اینترنت موبایل در سال ۲۰۱۴ از استفاده از اینترنت در کامپیوترهای رومیزی پیشی خواهد گرفت.



بهینه سازی موبایل



۳) ۷۴ درصد کاربران اینترنت موبایل در حدود ۵ ثانیه برای بارگذاری صفحه وب سایت بر روی موبایل خود منتظر می مانند و در صورت عدم بارگذاری از وب سایت خارج می گردند.



۴) ۴۶ درصد کاربران اینترنت موبایل در صورت عدم موفقیت آمیز بودن بازدید قبلی از نسخه موبایل سایت ، علاقه ای برای برگشت ندارند.



۵) ۷۱ درصد کاربران اینترنت موبایل توقع دارند صفحات اینترنتی را با همان سرعت و یا حتی سریع تر از صفحات در کامپیوترهای رومیزی بازدید نمایند.



جستجوهای موبایل



۶) ۷٫۹۶ درصد تمامی ترافیک اینترنتی در آمریکا را ترافیک اینترنت موبایل تشکیل می دهد که این رقم در آفریقا ۱۴٫۸۵ درصد و در آسیا ۱۷٫۸۴ درصد می باشد.



۷) نیمی از تمامی جستجوهای محلی از طریق دستگاه های موبایل صورت می گیرد.



۸) ذکر نام مکان در تبلیغات موبایل یا نتایج موبایل در موتورهای جستجو تا ۲۰۰ درصد نرخ کلیک را افزایش می دهد.



تجارت موبایل



۹) تنها ۱۹ درصد خرده فروشان در آمریکا دارای برنامه کاربردی موبایل برای تجارت هستند.



۱۰) تنها ۴ درصد مصرف کنندگان ترجیح می دهند از طریق برنامه های کاربردی موبایل اقدام به خرید نمایند.



۱۱) ۲۴ درصد دارندگان تبلت ها در آمریکا از تبلت خود ۲ یا ۳ مرتبه در ماه برای خرید استفاده می کنند ، ۲۰ درصد از دارندگان تبلت ها برای خرید بیش از یک مرتبه در هفته و ۱۲ درصد از آن ها به صورت روزانه برای خرید از تبلت ها استفاده می نمایند.



۱۲) ۱ نفر از هر ۸ نفر کاربر تلفن های هوشمند در هنگام حضور در فروشگاه ها قیمت ها را مقایسه می نماید.



رسانه های اجتماعی در موبایل



۱۳) ۹۱ درصد دسترسی ها به اینترنت موبایل به منظور فعالیت های اجتماعی می باشد این در حالی است که این رقم برای کامپیوترهای رومیزی ۷۹ درصد است.



۱۴) بیش از یک سوم کاربران فیس بوک به نسخه موبایل فیس بوک و نیمی از کاربران تویتر به نسخه موبایل تویتر دسترسی دارند.



۱۵) تعداد اسکن های کد QR در سال ۲۰۱۱ در مقایسه با سال ۲۰۱۰ ، ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.



بازاریابی ایمیلی بر روی موبایل



۱۶) اگر تمامی زمان اینترنت موبایل در آمریکا در یک ساعت جمع شود ، ۲۵ دقیقه از آن بر روی فعالیت های مربوط به ایمیل می گذرد.



۱۷) سرگرمی ، مسائل مالی ، نشریات و شبکه های اجتماعی موضوعاتی هستند که تعداد مشاهده ایمیل های مربوط به آن ها بر روی موبایل از دیگر موضوعات بیشتر است.



۱۸) از ماه آوریل تا سپتامبر ۲۰۱۱ ، تعداد بازگشایی های ایمیل ها بر روی موبایل ۳۴ درصد افزایش داشته است این در حالی است که بازگشایی ایمیل ها در نرم افزارهای کامپیوترهای رومیزی و سیستم های ایمیل تحت وب به ترتیب ۹٫۵ و ۱۱ درصد کاهش داشته است.



منبع : برندزلینک



www.brandslink.ir

ارسال شده در تاریخ : 24 اسفند 1392 ساعت 0:25

بازگشت به صفحه اصلی مقالات

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید

ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : : rezasharif
نام کاربری : rsh576
تاریخ عضویت : 21 اسفند 1392
تعداد مقالات ارسالی : 140
تعداد لینک ها : 0