لینکهای یک طرفه یک وب سایت
لینکهای یک طرفه یک وب سایت
صاحبان وب سایتها تلاش میکنند تا در لیست وب سایتهای یک موتور جستجو، رتبه بالایی داشته آن را ارتقا دهند. یک رتبه بالا در موتور جستجو شانس موفقیت آن را بالاتر خواهد برد. یکی از روشهای خلق ترافیک برای یک سایت و افزایش تعداد بازدیدکنندگان اینست که لینکهای متعددی ایجاد نموده تا با وب سایتهای خوب و قوی ارتباط برقرار گردد. ● سادهترین این لینکها، لینکهایی یک سویه هستند که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت: بهترین نوع لینکها، لینکهای یک سویهای هستند که وب سایت را به سایتهای بزرگ و مشهور و پرترافیک متصل میکنند. صاحبان این وب سایتها دوست دارند که تعداد بازدیدکنندگانش روز به روز بیشتر شود و به این ترتیب کالاها و خدمات خود را عرضه کرده به فروش برساند. اگر صاحب این وب سایت تازهکار باشید، باید از این فرصت استفاده کنید و بازدیدکنندگان را به سوی صفحات وب سایتتان هدایت کنید. ایجاد یک لینک بازگشت، به بازدیدکنندگان امکان میدهد که با کلیک بر روی این لینک خود را در صفحه اول وب سایت شما بیابد. راه برگشت اهمیت خاصی دارد. آن را از یاد نبرید. لازم به ذکرست که هیچ راه و مسیر مشخصی برای دستیابی به ردیفهای بالایی لیست موتورهای جستجو، در کار نیست. نمیتوان گفت که کدام روش، صددرصد تضمین میدهد که وب سایت شما در همان صفحات اول نتایج جستجوها، مشاهده خواهد شد. در این مقوله قاعده ثابت شدهای برای موفقیت تعریف نشده ولی نکات مشخصی هستند که کارایی و مفید بودنشان معلوم گشته است. استراتژی نخست ایجاد لینکهای یک طرفه است. اینها، لینکهایی هستند که از وب سایتهای دیگر به صفحه اول وب سایت شما برقرار میشوند و شما هم مجبور نیستید لینکی در سوی دیگر به آن سایت ایجاد کنید. این کار بسیار سودمند است چرا که بازدیدکننده در سایت شما میماند و آن را بررسی میکند. دیگر نمیتواند به سرعت لینک برگشت را باز نموده وب سایت را ترک گوید. امتیاز دیگر لینک یک طرفه درباره تعامل دو سایت است که فقط از یک سو با هم مرتبط هستند وب سایت مذکور تلاش دارد تا تعداد بازدیدکنندگانش بیشتر و بیشتر گردند و همین یعنی افزایش تعداد کسانی که با گشودن لینک شما خواهند توانست وب سایت جدید را مشاهده نمایند و این یعنی افزایش ترافیک وب سایت شما که به ارتقای مرتبهتان در لیست سایتهای موتور جستجو کمک خواهد کرد. حالا سوال اینجاست که مزیت این لینکهای یک طرفه به لینکهای دو طرفه چیست؟ واقعیت حاکی از آن دارد که موتورهای جستجو و نظام رتبهبندی آنها، لینکهای یک طرفه را به لینکهای دو طرفه مقدم داشته ترجیح میدهند. شما از یک وب سایت شناخته شده و قوی، لینک یک طرفهای به وب سایت خودتان برقرار نمودهاید. نشان این لینک در آن وب سایت هست و این نشانگر آنست که یک سایت توانمند همواره فعالیتهای این تازه وارد را زیر نظر دارد. به همین دلیل موتورهای جستجو، یک طرفهها را به دو طرفهها ترجیح میدهند. جالب است که بدانید این نظام درجهبندی، آن وب سایتهایی که تعداد لینکهای دو طرفهشان کمتر است را برتر از آنهایی قرار میدهند که لینکهای دو طرفهشان زیادست. مشکل اینجاست که برقراری لینک کار سادهای نیست و همه وب سایتهای خوب و توانمند حاضر به این کار نمیشوند. اگر فقط تقاضا کنید، موفق نمیشوید. باید بنشینید و محتوایی جالب، به روز و بسیار عالی درباره محتویات آن وب سایت، تدوین نمایید. اگر مطالب شما وب سایت برتر و صاحب نام را جذب کند، ممکن است اجازه دهند که اینچنین ارتباطی برقرار سازید. یک روش مطمئن دیگر استفاده از دایرکتوریهای مقالات است. سعی کنید مقاله یا مقالاتی بسیار خوب در حوزه دانش و مهارت خود و به شکلی ساده فهم بنویسید و در پایان آن فقط نام لینک و اطلاعات مربوط را ذکر نمایید. وب سایتهای بزرگ و قدرتمند، این دایرکتوریها را بررسی میکنند تا مقالاتی که خوب و غنی هستند را گزینش کرده در محتوای خودشان جای دهند. لینک و اطلاعات مربوط به وب سایت شما هم به همراه متن مقاله، در این وب سایت قرار میگیرد که لینک مورد نیاز شما هم در کنارش خلق میشود. ایجاد لینکهای یک سویه باعث میشوند که وب سایت بتواند جایگاه خود در لیست درجهبندی وب سایتها در موتور جستجو را ارتقا دهد. منبع : برندزلینک www.brandslink.ir
ارسال شده در تاریخ : 23 اسفند 1392 ساعت 23:29
بازگشت به صفحه اصلی مقالات
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده
ارسال نظر
برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید
|
ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : : rezasharif
نام کاربری : rsh576
تاریخ عضویت : 21 اسفند 1392
تعداد مقالات ارسالی : 140
تعداد لینک ها : 0
|